BudKocka.cz logo

Jak vypadat svěže po probdělé noci?

Krása Spánek Veronika 29. března 2021
unavena zena

Chystáte se na důležitou schůzku, do práce nebo jen chcete vypadat dobře, i když jste celou noc ani oka nezamhouřila? V noci jste nemohla spát a to se pak projevilo. V žádném případě nevypadáte svěže a odpočatě. Co s tím? Které rady vám pomohou?

Dejte si sprchu

Jeden ze funkčních způsobů, jak se můžete nastartovat po ránu, je dát si pořádnou sprchu. Voda by měla být vlažná nebo studená, příliš teplá vás naopak uspí. Zapomeňte na krátkou sprchu, sprchujte déle než obvykle. Bude to mít na vás pozitivní vliv.

Protáhněte se

Ještě než půjdete do sprchy, trošku se protáhněte. Pokud můžete, klidně i na pár minut vyběhněte ven nebo si zajezděte na rotopedu nebo jiném domácím stroji. Několik minut vám dodá plno energie.

Hrnek kávy

Další vzpruhou po probdělé noci je šálek dobré kávy. Kofein často pomůže a uvede vás zpět do života. Pokud nemáte ráda kávu, tak si dejte zelený čaj nebo energeťák.

Nezapomeňte na pití

Kopnete do sebe šálek kávy, ale další tekutiny opomíjíte? Vypijte sklenici vody nebo několik čerstvě vymačkaných pomerančů. V tuto chvíli vám při restartu pomohou vypadat svěže.

Kruhy pod očima

Pokud máte kruhy pod očima, může pomoci plátek okurky, kostka ledu nebo jiné babské rady na kruhy pod očima. Někomu ale tyto rady vůbec nepomáhají, pokud mezi ně patříte, tak se babským radám vyhněte a použijte korektor.

Pěkně se naličte

Hodně za vás udělá příjemné líčení. Vyhněte se přehnanému líčení, oči zvýrazněte vkusně. Je nevhodné kouřové líčení nebo tmavé stíny, které zvýrazní to, že jste unavená. Vsaďte na nude líčení, dobrou řasenku a nepříliš výraznou rtěnku.

Správné doplňky jsou ty pravé

Hodinky, náušnice, řetízek, kabelka, exotický šperk nebo sponka do vlasů udělají hodně parády. Zvolte doplňky, které vám dodají šmrnc. Opět to s nimi nepřehánějte, protože málo znamená víc.

Vlasy řeknou mnohé

Váš účes o vás prozradí mnohem více, než si myslíte. Dostatečně neupravené vlasy každému potvrdí, že jste moc dlouho nespala a ještě jste se připravovala na poslední chvíli. Stačí jednoduchý účes, měl by být ale dokonale upravený.

Neoblékejte se do černé

Důležitým prvkem je i oblečení. Zapomeňte na černé oblečení, které podtrhne vaši únavu. Vyberte si barevné oblečení, které vám sluší. Světle modrá blůza, červená halenka nebo modré jednobarevné šaty se vám budou hodit. Nejsou moc vhodné vzory, které mohou působit v danou chvíli, že moc tlačíte na pilu.

Co dělat, ať se to nestává?

Nejlepší je dbát na správnou spánkovou hygienu, abyste neměla problémy se spaním. Je samozřejmé, že před zrovna něčím důležitým máte stres a strach, ale můžete minimalizovat další vlivy.

Zaměřte se kvalitní spánek

Před spaním pořádně vyvětrejte ložnici, neberte si do postele mobil nebo tablet, raději ani knížku. Vše vás bude akorát rozptylovat. Pokud máte problémy se spánkem, dejte si čaj nebo přírodní pilulky na spaní.

Dejte si lehkou večeři

Večeře ovlivňuje i váš spánek. Pokud sníte k večeři těžké jídlo nebo několik kusů pečiva, pravděpodobně se vám bude špatně usínat a spát. Dejte si lehké jídlo, které vás dostatečně zasytí. Jít spát s prázdným žaludkem, rovněž není dobrý nápadem. A také se vyhněte luštěninám nebo potravinám, které dráždí.

Vyhněte se alkoholu

Před spaním se vyhněte i pití alkoholu. Pokud ale chcete pít, naplánujte si pořádně čas pití, ať druhý den nemusíte být dokonale fit. Nejlépe si vezměte v práci den volna nebo se nepouštějte na důležité akce.

Máte další rady a tipy, jak vypadat svěže?



Názory k článku


Napište, co si o tom myslíte