BudKocka.cz logo

Co dělat, ať vypadáte pořád mladě?

Krása Rady Rady Eliška 19. září 2017
mladá žena


Přála byste si vypadat neustále mladě bez zásahů plastických chirurgů? Pomozte si pomocí několika jednoduchých rad k tomu, ať vypadáte stále mladě. Jedná se o rady, které se nevyplácí podceňovat, jsou prospěšné i v dalších ohledech.

Každý den choďte

Ačkoliv to tak nevypadá, obyčejná chůze významně působí na lidské zdraví. Každý den choďte alespoň půl hodiny svižnější chůzí nejlépe v přírodě a užívejte si nejen nejpřirozenější pohyb pro člověka, ale také vůni přírody.

Dostatečně pijte

Pitný režim je pro tělo velmi důležitý, jsou to ale právě ženy, které na něj zapomínají a během dne pijí velmi málo. Měla byste vypít asi 2 litry tekutin každý den. Nejvhodnější je voda, neslazené čaje nebo zelený čaj. Občas si dejte i kávu nebo červené víno.



Jezte hodně ovoce a zeleniny

Ovoce a zelenina jsou plné antioxidantů, vitamínů a minerálních látek. Jezte co nejvíce čerstvou variantu, která je cennější než jakkoliv upravovaná. Každý den byste měla sníst nejméně 500 g zeleniny a ovoce, přičemž zeleniny by z tohoto množství mělo být více.

Vyhýbejte se alkoholu a cigaretám

Pokud pravidelně kouříte a pijete alkohol, měla byste s tím přestat. Kouření ovlivňuje vzhled pokožky, proto pravidelné kuřačky vypadají mnohem starší v obličeji. Pokožka přichází o kolagen, objevují se na ní vrásky a působí tak starším dojmem. To stejné je i u alkoholiček. Střídmá konzumace červeného vína (sklenička denně) ale působí na tělo pozitivně.



Udržujte si zdravou hmotnost

Vaše váha má daleko do ideální váhy? To se může projevit razantně na vzhledu. Pokud jste příliš hubená, přidá vám to roky a pokud příliš tlustá, tak také. Přiberte nebo zhubněte, ať je vaše hmotnost ideální. Nejlepší je ale zhubnout zdravě - střídmou a vyváženou stravou doplněnou vhodným pitím a pohybem.

Pořádně se vyspěte

Spánek je pro tělo prospěšný, tělo při něm regeneruje a získává sílu do dalšího dne. Často se jeho význam podceňuje, což se projeví nejen na stavu kůže, ale i na psychice. Snažte se chodit spát a vstávat ve stejnou hodinu a pořádně se vyspěte. Vhodné je spát 7 - 8 denně s dodržováním spánkové hygieny.

Nezapomínejte na mozek

Trénování mozku slouží jako prevence sklerózy či Alzheimera. Začněte ho trénovat novým cizím jazykem, čtením, luštěním křížovek nebo čímkoli novým. Léta tréningu se pozitivně projeví ve stáří.

Co pomáhá vám?





Názory k článku


Napište, co si o tom myslíte