BudKocka.cz logo

Na hubnutí břicha pomůže strava a cvičení

Hubnutí Cvičení Veronika 29. prosinec 2014
hubené břicho


Nejste spokojená, jak vypadá vaše břicho a chtěla byste ho mít štíhlé a ploché? Tak zjistěte, jak můžete břicho snadno zhubnout. Důležité je, abyste správně jedla a k tomu i dostatečně cvičila. Jen při dodržování těchto dvou hlavních pravidel může být hubnutí břicha úspěšné. Podívejte se přesně, jak toto hubnutí má probíhat, protože nic není tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá.

Nejvíce břicho trápí ženy, které mají postavu typu jablko a hruška, zpravidla tužka a přesýpací hodiny tento problém nemají. Nejobtížnější hubnutí břicha je u postavy jablko, protože tento typ postavy má obecně větší břicho, silnější ramena a stehna. Nic ale není nemožné, proto i u tohoto typu můžete bříško zhubnout, ale je to náročnějších než u ostatních typů. Princip je ale stále stejný, stačí si ho jen připomenout.

Něco málo na úvod

Pokud chcete zhubnout břicho, tak začněte správně jíst, vyhýbejte se nevhodným pokrmům a nezapomínejte na cvičení. U cvičení je vhodné břicho posilovat, posilovat celé tělo, mít obecně více pohybu a nevynechávat ani aerobní pohyb. Nenásledujte časté mýty a chyby, které hubnutí brzdí. Pokud všechny věci spojíte a budete dodržovat, hubnutí břicha vám půjde mnohem snadněji.



Naučte se zdravě jíst

Zdravá strava má velký vliv na to, jak bude břicho vypadat. Když budete jíst nevhodné jídlo jako smažené, sladké, fastfoodové a tučné pokrmy a k tomu to zapíjet sladkými limonádami, plochým bříškem se moct pyšnit nebudete. Zatímco, když budete jíst maso (nejlépe libové), ryby (klidně i tučné), hodně zeleniny, celozrnné výrobky, mléčné výrobky, luštěniny, vlákninu, kvalitní oleje atd., hned bude vaše postava vypadat lépe a budete snadněji hubnout. Měla byste se zaměřit na zdravou stravu, která je klíčem ke štíhlé postavě a plochému břichu.

Jezte pravidelně

Pravidelné stravování je mnohem důležitější, než to vypadá. Pokud budete jíst nepravidelně, organismus začne strádat a každou další potravu si uloží do tuků (často právě na břichu), kdyby někdy opět nebyla potrava. Když budete jíst pravidelně, tak mu nedáte důvod, aby se tímto způsobem chovalo a ukládalo tuky na později. Jezte co 3 hodiny 5x denně, vždy si najděte čas na jídlo a to v klidu snězte.



Vyhněte se nevhodným potravinám

Zrovna v oblasti břicha se nejraději a nejvíce ukládají sladkosti, pochutiny a obecně sacharidy, pokud se jich konzumuje hodně. Právě proto byste se měla vyhnout všem sladkostem, pochutinám, smaženým a sladkým pokrmům, také je vhodné trošku omezit pečivo a obecně velké množství sacharidů. Večer se přílohám nevyhýbejte, ale vybírejte si celozrnnou variantu, která je prospěšnější a neukládají se tolik jako klasická bílá varianta.

Pravidelně posilujte břicho

Posilování břicha je důležité kvůli tomu, aby se svaly na břiše zpevnily a to bylo pak pevné. Toto cvičení neslouží k tomu, abyste břicho zhubla, protože se tak v žádném případě neděje - jen se zpevní a vyrýsuje. Stačí cvičit obden 10 - 20 minut, každodenní posilování břicha nemá zas tak velký účinek, proto je zbytečné. Mezi účinné cviky patří zkracovačky přímé, na stranu, zkracovačky na míči nebo cviky jako jízda na kole. Důležité je provádět cvik správně, nesprávný cvik nemá žádný účinek a navíc může poškodit krční páteř.

Cvičte i aerobně

K posilování nejen břicha, ale i celého těla je dobré připojit aerobní cvičení, které je účinné na spalování tuků. Takže začněte běhat, rychle chodit, tančit, jezdit na trenažeru, orbitreku, cvičte zumbu, aerobic atd. Toto cvičení stačí provádět třikrát týdně po dobu jedné hodiny.

Úspěchy nečekejte hned

Po pár měsících cvičení a zdravé stravy zpravidla uvidíte na svém břiše pouze menší pokrok, když ale vytrváte dlouho, tak se jej zbavíte téměř úplně. Ale také je možné, že se s hubnutím břicha bude trápit i mnohem delší dobu, než dosáhnete kýženého výsledku. V některých případech ale ani není možné tu poslední malou vrstvu tuku zhubnout, protože tělo potřebuje mít tuk jako ochrannou vrstvu.

Co si myslíte, že může pomoct na zhubnutí břicha?





Názory k článku


Moc ste mi pomohla děkuji.
Tamara, 29. květen 2016

Napište, co si o tom myslíte