BudKocka.cz logo

Cvičení je při hubnutí důležité

Zdraví Cvičení Hubnutí Dieta Šárka 26. září 2012
cvičení


Ploché bříško a postava, jakou mají modelky na obálkách časopisů, to je snad sen každé ženy. Bohužel ne každá z nás má to štěstí a je od přírody krásně štíhlá. Některé se dokonalé postavy snaží docílit pomocí nesmyslných diet, v extrémních případech pomocí hladovek. Po jejich ukončení se vám ale váha za pár týdnů vrátí. Někdy i v dvojnásobném množství. Chcete vědět, jak efektivně zhubnout a netrápit se přitom?

Nejrozumnějším řešením jsou pravidelné návštěvy různých kurzů cvičení. Zkoušely jste je to, ale nepomohlo vám to nebo jste u toho nevydržely? Důvody mohou být různé. Pokud je cvičení jednou týdně, nemůžete očekávat moc pozitivních výsledků. Sice pár kilo shodíte, ale velmi pracně a za velmi dlouho dobu. Efektivně zhubnete, pokud budete aktivně pohybovat častěji. Čím více tím lépe. Musí vás to hlavně bavit. Nemá smysl chodit cvičit nebo navštěvovat posilovnu, když je to pro vás spíše za trest než za odměnu. Na sport byste se měly těšit! Dobrá nálada je základem úspěchu.



Vyzkoušejte aerobik

Asi nejoblíbenější kurz, který vám pomůže dosáhnout vaší vysněné váhy, je aerobik. Kondiční cvičení při hudbě má za účel zlepšit rozvoj oběhové soustavy, zvýšit vytrvalost a výkonnost. Jedná se o velmi zábavnou činnost, díky které si vypracujete postavu, aniž byste se trápily. Můžete vyzkoušet i zumbu.



Co třeba jóga?

Tímto cvičením moc nezhubnete, ale protáhnete si celé vaše tělo a příjemně se při tom uvolníte. Jóga vám pomůže odbourat chronický stres, zlepšit vaší schopnost relaxace a naučit vás načerpat novou energii. Navíc cvičení zlepšuje činnost srdce, svalů a pružnost páteře. Ideální cvičení po práci nebo po škole.

Skupinové sporty

Pokud dáváte spíše přednost skupinovým činnostem, zkuste se svými přáteli nebo partnerem hrát tenis, squash, volejbal nebo badminton. Uvidíte, že shodíte co nevidět.

Cviky jako samotné nejsou špatná věc, ale neměly byste je brát jako samozřejmost, díky které rychle zhubnete. Párkrát do týdne se doma zacvičte pro zpevnění svalstva.



Názory k článku


Napište, co si o tom myslíte