BudKocka.cz logo

Cesta za dokonalou postavou

Zdraví Hubnutí Cvičení PR článek 21. únor 2013
cvičení ve fitku

Která žena by netoužila po dokonalé postavě, kterou zná z filmů a časopisů? I vy si tento sen můžete splnit, ale musíte pro to něco udělat. Nebudete mít vypracovanou postavu z toho, že budete sedět na zadku před televizí nebo na počítači. Měla byste se pustit do hubnutí a tvarování postavy. Ovšem nebude to vůbec lehké, ale bude stát mnoho zpoceného oblečení a vyhozených pamlsků do popelnice.

Začněte dbát na stravu

Na hubnutí je nejlepší pravidelné a vyvážené stravování spíše v menších porcích. Dále je nutné vyhýbat se smaženým, tučným a sladkým pokrmů. Nezapomeňte do stravy zařadit velké množství zeleniny a dostatek tekutin. Důležité je mít optimální příjem sacharidů, bílkovin a tuků. Každý pokrm by měl všechny tyto složky obsahovat. Na snídani se hodí ovesná kaše, na oběd maso s rýží a k večeři ryba či jiné bílkoviny s menším množstvím sacharidů. Výbornou variantou na svačiny jsou proteinové tyčinky, jogurty, saláty nebo sýr s knäckebrotem. Důležité je pravidelně jíst a také nehladovět.

Pravidelně navštěvujte posilovnu

Hlavně také nezapomeňte na pravidelné cvičení, které je velmi důležité. Nestačí cvičit jednou týdně 30 minut, ale nejlépe třikrát týdně 1 hodinu. Na spalování tuků je účinné aerobní cvičení, při kterém se po cca 25 minutách začíná spalovat tuk v těle. Když si k tomu vezmete karnitin nebo spalovače tuků, dosáhnete požadovaných výsledků mnohem dříve. V dnešní době existují kvalitní spalovače tuků, jenž obsahují L-karnitin, CLA (konjugovaná linolová kyselina), synephrine nebo HCA (kyselina hydroxycitronová). Tyto přípravky pomohou spálit přebytečné tuky, ovšem je u nich nutná fyzická aktivita.

Cesta za štíhlou postavou je poněkud náročná. Nečekejte výsledky za týden, ale naopak tomu dejte čas. Může to trvat měsíce i roky, záleží na tom, jak jste na tom s vaší kondicí, stravovacími návyky a obsahem tuku v těle.



Názory k článku


Napište, co si o tom myslíte